söndag 29 mars 2009

Våfflor

Idag har det mest varit små fjösiga promenader, men oftast har jag bara blivit utsläppt i rastgården. Efter den "långa" (var den inte alls! Jag fick dessutom gå kopplad hela tiden!) promenaden åt vi våfflor. De gillar jag, men jag fick mycke mindre våfflor än husse och matte! Ska nog flytta ned till Lagottotjejerna i alla fall och hjälpa till med valppassningen när det blir dags...Är det här ALLT jag får???Men HALLÅ! Är jag för fet eller????Suck...

Hungriga nattkramar, Ludde

6 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Men så snålt!!! för en stor gosse som dej. Du kan få vofflor också. Då snackar vi vofflor och inte såna där små fjuttebitar.
pussar

Kasper sa...

Livt ÄR inte rättvist! Men du fick i alla fall smaka VÅFFLA - hos mig har det inte funnits någon överhuvudtaget! Undrar om matte är snål, eller så! förresten har Sigge reagerat på det där du skrev på kasperian om brevbärare - var det inte det jag trodde! :-)

kulan sa...

Meeen vad fisigt, fick du bara den lilla biten.
Nää du är då alls inte fet du är så fin så man bara skulle vilja krama dig :-) Men det är klart... med all den goda maten som din matte lagar så kan det ju finnas en risk för du är väl som andra hundar kan jag tro.. det finns väl ingen botten i dig :-)
kraaamar från
kulan

Anonym sa...

Du fick i alla fall mer än mig...Här åts det vofflor i lördags när småfolket (Barnbarn på två ben) var här och jag fick bara en pyttebit :(
Jag behöver hålla igen säger matte??? Hon då???
Dahro behöver gå upp!!! Så han får godsaker och mer mat än mig...ORÄTTVIST!!!

Din husse kan få fixa hos oss med...Här händer inget på renoveringsfronten...Lata tvåbenta...Snackar bara ;)

Nu måste dom fixa valplåda till mig med...Ska visst få leka med någon under nästa löp :)

På tal om valpar...Va söt du var!!!
Förstår oxå att dom valde dig...

Nospussar Giah

Sigge Svamphund sa...

Näääääää Ludde fy vad snålt!!!!!!!!!!
Minst en hel våffla borde du ha fått!
Tack för ditt stöd i vadslagningen.
Jag sliter som bara den nu för att hitta i alla fall en murkelvalp innan Ville hittar vitsippor.

malte o snoksson sa...

å så snåla dom va då...men du var så söt att matte joddla framför datorn...så vi gick raskt vidare för vi blev så avis...