tisdag 24 mars 2009

Ombytta roller

Riktigt konstig måndag blev det. Jag stannade hemma och passade både husse och huset medans matte gympade. Husse ville inte ha något kaffe när hon kom hem, men han satt och höll oss sällskap i alla fall. Han sa att han kunde vakta huset medans jag tog matte på långpromenad. Sen lät han som en valp resten av dagen. Mycket konstigt. Inte åt han någon middag heller. Sen kunde jag bara sova korta stunder, för han skulle ut till badrummet halva natten.

Nu är han igång igen, men han ser ganska hängig ut. Jag ska passa honom nu när matte åker till Skärholmen och tittar i affärer. Husse har lovat att släppa ut mig på gården om det behövs, så vi ska nog klara oss tills hon kommer tillbaks igen. Kram, Ludde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars husse, låter inget kul alls, ta hand om honom så blir han snart pigg igen!

Anonym sa...

Men husse da. du måste krya på dig, är det månne någon liten äcklig bassilusk.Är helt säker på att Ludde tar hand om dig Krya på sig hälsningar Milton