måndag 16 mars 2009

Nu är det klippt!

En dryg timme tog det till Eskilstuna och Evas Hundvård.Husse och matte lämnade mig där och åkte ned på stan och gick i affärer.Precis när de hade slagit sig ned på Espresso House, ringde Eva och sa att nu var jag färdigklippt.Efter en och en halv timme hos Eva hade jag för första gången fått en frisyr.Va flinar du åt, matte?Grrrrrr, de kliar så konstigt i baken!!!Jaha, kanske dags att gå och spana in lite brudar tror ja!

Njaa, de blev i stället att hoppa in i bilen igen, och åka till husses pappa i örebro, som fyllde 89 år idag. Jag fick en massa godis, ett tuggben och en torkhandduk, och farfar fick ett par nya telefoner, så nu har han fyra stycken som ligger överallt så han ska hinna svara när det ringer. Han e inte lika snabb som jag längre.
Hemfärden i mörker gillade jag inte, så nu är jag alldeles slut efter en ovanligt händelserik dag. Nattkram på er alla bloggare från en mycket len Ludde.

5 kommentarer:

Anonym sa...

VILKEN SNYGGNING!!! Alltså grann det var du innan, men detta är ju helt otroligt!
Se upp nu Ludde, brudarna kommer att bli tokiga, glöm inte mig i all uppståndelse bara!

Nospussar!

Anonym sa...

Men vilken grann kille.... sååå tjusig. Ja du, nu kommer brudarna att flockas runt dig
Puss i mustachen
kulan

Anonym sa...

Nämen Ludde vet inte vad jag ska säga söt var du förut men nu är du en skönhet. Kanske man skulle be matte att jag får klippa mig, hm hm tål att tänka på, avvaktar till jag hör hur det går på tjej fronten Tisdags kramar Milton

FlorenceSellsTucson sa...

Ludde, du ar JATTEFIN och "handsome" som vi sager har! Vilken skillnad det blev nar du blev klippt! Du har langa, snygga ben ocksa (aven om det inte ar sa viktigt pa killar som tjejer). Way to go, Ludde!

Anonym sa...

Men Guuuud så stilig du blev Ludde,så elegant.Jag hade missat det där med klippninen och trodde jag var och tassade hos nån annan,kände inte igen dig först.Tummen upp!Ulla