fredag 27 mars 2009

Köttbullar och bad

Var ute och sprang koppelfritt idag.Jag hittade en fullvuxen köttbullsgran när jag föjde husses spår riktigt duktigt. (Jag menar som han luktar)Jag vet inte om det räknas som bad, men vänstra framtassen är faktiskt i vattnet... ...kanske räknas som taxbad i alla fall?Jag fyndade en halv boll som jag höll på med en lång stund. Undrar var andra halvan finns? Husse var och köpte en säck kulor som Royal Canin hade 75-kronorskupong i tidningen på. Han gjorde ett impulsköp på 10 grisöron också, vilket jag uppskatade mer. Fick ett av dem när han kom hem. (Nu vet jag var han har lagt dem...) Fredagskramar, Ludde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar just vad det finns köttbullsgranar ?? Köpte matte o husse dom på mässan tro. Ha en go fredag tycker Milton

Anonym sa...

å en tass i vattnet är tom en halv taxdrunkning!! fy så modigt!!! spring genast hem o torka tassen!

Anonym sa...

En tass i vattnet är INTE bad!!!!!!!
Det är inte ens spaande!!!!!!!
Men de där vattenkannorna.
Åh min våååååta dröm!
Vill ha alla!!!!!!!!

Anonym sa...

Du är på rätt väg Ludde, nästa gång blir det nog två tassar och sedan rullar det på!!
Oj, va många grisöron, blir lite avis, men jag ska inte klaga, har minsann fått mig ett märgben idag, mums!!

Puss på nosen och ha en trevlig helg!