tisdag 17 mars 2009

Äntligen hemma

Det var skönt att få sova i sin egen bädd efter gårdagens alla strapatser. Bara middagen (kyclingragun) var försenad över tre timmar, för vi var inte hemma förrän klockan åtta. Vi väntade ut regnet, och gick ut på långpromenaden först klockan tolv idag.Nu ska jag verkligen försöka hitta en riktig Sigge-spagrop!Väntar ni här medans jag letar?Hmmm, få se nu...hur var det Sigge gjorde?Nääää, förresten!!!! Jag tror jag hoppar över spat idag! Jag har ju ingen päls att packa in längre. Oinpackade tassar, Ludde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig promenad,skönt hopp på slutet
Vad kalas fin frisyr du har fått.Du ser riktigt stilig ut.

Anonym sa...

Perfekt spagrop Ludde!!!!!
Men jag blev lite besviken över ditt svanhopp.
Tror att återväxten av din päls skulle må alldeles ypperligt av ett antal inpckningar.

Anonym sa...

Du Ludde, man kan bada med kortklippt päls, jag vet för jag har provat!
Har fortfarande inte smält hur snygg du är!!!

Anonym sa...

Så snygg du blev med den nya frisyren. Klokt av dej att hoppa över spabadandet i dag. Det är alldeles för kallt
pussar