onsdag 18 mars 2009

Tack allihop!

Snälla ni! Tack för alla rara kommentarer om min nya frisyr. Jag blir alldeles rörd - och stolt!

Idag skulle jag försöka dejta någon på rastgården i Vitabergsparken på Söder.
Det var fullt med hundar där när vi kom, och nu gällde det att hitta någon lämplig lekkamrat.Försökte få igång lite bus med en äldre dam, men fick bara skäll.Hej, är du intresserad av lite bus?Vi kan väl gå tillsammans en stund?

Efter trekvart var det dags att avbryta busandet och åka hem till Sara, Anders och Coco för lunch.
Jag nöjde mig med vatten och godisar, för jag behövde vila, men husse och matte fick god Won ton-soppa som Sara hade lagat.Coco låg i soffan och höll oss sällskap. Väntar bara på att hon ska bli större och kunna leka med mig. Kramisar till alla, Ludde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska du få såna där komplex???
Med tiden kommer du säkert att lära dej att fynda precis som jag gör.
Men vilka trista polare du råkade på som inte ville busa.
Fast det vill inte Leonbergerbrudarna heller.

Anonym sa...

Vilken "kärring" du råkade ut för, sånna hundar blir jag aldrig klok på...
Väldigt söt människovalp, hon blir nog en utmärkt kompis en vacker dag...

Anonym sa...

Hallå där snygging!!!
Vad var det för stroppar du träffade på som inte vill busa...Konstigt tycker jag men du har ju en väldigt söt människovalp som snart blir lite större och då behöver du inte krusa dom andrPuss i skägget
kulan

Anonym sa...

Hallo Ludde, visade husse kort på före o efter han tycket att du vart en helt annan hund, (men är det samma ludde?) Har du hunnit känt efter om du skall ha den frissen eller!!!! kanske fortsätta med punklooken. Vi höres ha det kramar Milton