måndag 9 mars 2009

Rastad

Det luktade så underbart på morronpromisen idag.Det till och med smakade vår ute! När husse jobbat med huset lite åkte vi in för att hämta matte vid gympan, som jag hoppats på, och sedan åkte vi till rastgården. Först var jag alldeles ensam där, men efter bara några minuter dök det upp några små hundar. En cockis som heter Harry, och några andra som inte ville busa. Vi gick mest runt och nosade på varandra och allt annat där. Sen kom det två labbar, men dom ville inte heller busa.Till slut kom den vita boxern, som jag träffat förut, och då vart det äntligen lite fart.Vi lyckades få igång några av de små hundarna också. Det var ordentligt lerigt där, så boxern blev alldeles svart. Då förstod tyvärr husse att jag förmodligen var lika lerig, så när vi kom hem blev det tortyrkammaren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trista typer du träffade då.
Tur att boxern kom.
Jag har busat rejält med ett par av mina brudar idag så jag är nöjd!
Pinnar äter jag inte, bara grejar med dom.
Fast jag brukar tillverka flis av gamla träd och stubbar.

Anonym sa...

Fattar inte att det finns hundar som INTE vill busa, trodde att det var det vi föddes för!