onsdag 11 mars 2009

Brevlådepromenad

Idag bad jag husse och matte att åka in till Stockholm och köpa en ljudbok om hästar. Jag får ju inte gå in i såna affärer själv.Vi stoppade boken i ett stort kuvert och skickade till min kusin Maja, som har trillat av en häst och brutit armen. Hon är jättesöt och fyller 8 år i sommar. Hon har en syster som fyller 6 år i sommar, men hon rider inte och heter Linnéa, och hon är också jättesöt.Vi fortsatte att gå på promenaden, men vi fick pulsa i snön, för det var alldeles oplogat.Det var inte lätt att ens hitta en pinne.Man kan lika gärna ligga här och vänta på våren.Nååååå? Ska de bli nån vår eller...? Nu går jag hem och hoppas på något gott till middag. Kram Ludde

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att du har lika mycket äcklig snö som jag!
Matte hotar med att gå i ide.
Hur gick det fick du nån smaskig middag?