lördag 14 mars 2009

Som en dans

Förutom en koppelpromenad på två och en halv timme har det inte hänt så mycket. Jag hade fått en massa nr 2 som fastnat i rumpepälsen, men med gemensammakrafter i tortyrkammaren och en hel del shampo fick husse och jag bort det. Jag ska ju till frissan på måndag, och då får man inte vara sk-tig i pälsen... Ragu till middag och en hel del blodpuddingsbitar när matte skulle lära mig dansa i köket. Nu ska vi se på melodifestivalen och äta knorr! Grisiga lördagskramar,Ludde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det bra med friska höfter...Nu har både Dahro och jag det så matte och husse är väldigt glada :)
Har läst lite tillbaks på din sida hur gör du för att träna din matte och husse att fixa sååå smarrig mat...Tips mottages tacksamt ;)...
/Giah och Dahro(www.belgarhuset.com)

Anonym sa...

Konstigt det där, jag kan bada i både dy och lera, jag kan äta allsköns skit, men mitt eget nummer 2, det vill jag inte ha pälsen, så jag förstår om ni kämpade för att få bort det!

Anonym sa...

Ja inte skulle jag nobba en dans med dig. Så du skall få nya frissen på måndag Hi Hi, tror att du blir farlig för tjeorna då. Jag vill se kort på dej då, kanske jag åxo då måste fixa till mig. Kramar Milton