tisdag 3 mars 2009

Köttbullar är bättre än snöbollar

Nu mår jag som en prins!Inte nåt från kokboken ännu, men köttbullar med ärtor och ris gillar jag skarpt.Men att sitta och vänta i hela fem minuter bara för att det är för varmt!!! I högsta grad djurplågeri vill jag påstå!Jag tror faktiskt att jag ska våga mig på att tävla om det här fina täcket som Tunas matte har sytt. Jag har aldrig haft något täcke förut, men det ser väldigt mysigt ut. Vill du också vara med och tävla så klicka på Täcketävlingssidan! Mätta kramar och godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni fest eller?? Sån mat kan jag bara drömma om, jag matstrejkade i 5 dagar tror du att det hjälpte, nej då, det enda jag fick var mina torra kulor, nu äter jag varje dag igen, vet ju att jag inget annnat får...

Tack för tipset förresten, ska be matte att införskaffa ett par pumps till mig!
Sov så gott!

Anonym sa...

Vilken lyx.... rena Lady o Lufsen käket ju.
Du har det bra du Ludde
Kram
kulan

Anonym sa...

Tjena Ludde din matskål skulle jag kunna nästan bada i. Fina killar ska ha bra mat. Din huss o matte verkar vara sådana som jag gillar skarpt. Kram Milton