tisdag 24 mars 2009

Knorr på tillvaron

Matte gjorde i ordning lite äggröra till husse, så jag fick tidig middag idag.Det blev kulor med broccolisoppa vilket jag slukade.Husse tyckte att jag passat honom så bra hela dagen, så han gav mig en knorr till efterrätt. Jag uppförde en liten "bendans" också innan jag gick löst på den. Husse tackar för alla vänliga omtankar. (Hussar blir ju alltid så mycke sjukare än mattar...) Han mår mycket bättre nu, och ser fram mot Äntligen hemma ikväll. Han har tagit 35 år på sig att renovera vårat hus, och det är många, många år kvar innan det är färdigt, om det nu nånsin blir det, för han ska göra allting själv. Knorrpussar, Ludde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din och min husse verkar ganska lika, här blir det aldrig färdigrenoverat enligt matte!

Anonym sa...

Skönt att hussen mår bättre, ja när dom är sjuka så är dom väldigt klena (fast matte säger tur att dom finns)Renovera ja pust o stööööööööön. detta är vårt andra hus som vi skall göra fint. Natti Natti kramar Milton

Anonym sa...

Vilken tur att du har gjort husse frisk igen, för så var det väl? Det var väl därför du fick broccolisoppa MUUUMS
Här blir det heller aldrig färdigrenoverat. Papsen har i alla fall lagat hålet i väggen i tvättstugan. Det hålet gjorde han alldeles själv när tvättmasinen gick sönder. SUCK SUCK. Men nu är mamsen glad
pussar

Anonym sa...

Men vilken tur att husse står på benen igen. Det är ganska jobbigt att vårda sjuk människa.
Jag fick en superöverraskning idag!