fredag 27 mars 2009

Gamla gubbar!!!

Det kan man ju ge sig på... ... husse tryckte på fel knapp, och middagsbilderna for rätt ut i cyperrymden ENKEL resa! Min middag, lite kulor med mycke kalkon,makaroner, potatismos, morötter och olivolja får ni inte se på bild. Inte heller när jag fördiskade mattes tallrik med en stor bit stekt piggvarsfilé, vermouthsås, ris, tomater och kapris. SUCK! Gamla gubbar ska inte ta drinkar och dricka vin, innan dom ska hjälpa till och föra över bilder till datorn.Skickar i stället med en tidig bild av mig, som jag fick från Skåne i helgen. Jag förstår att matte och husse valde mig! Dom visste inte hur stor jag tänkte bli. (Det vet dom nog inte nu heller) Kram Ludde

4 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Vilken liten sötpropp. Nu har du ju vuxit upp till en stilig man. Tänk att bilderna är ute i cyberspacen och flyger!!!
sötpussar

taxenmilton sa...

Nä håller med,min matte kan vara likadan men då är det datans (fel) Hm . Det är väl ingen egentligen som vet hur stor (liten) du blir men du har väl växt färdigt nu. Nu skall vi äta middag tror jag Ps fick blåbärspaj igår det var gottikt varmrätt oxfile. Lördags kramar Milton

Sigge Svamphund sa...

Du var verkligen söt som liten.
Min matte satt och letade i papperskorgen idag när det skulle vara bilder till bloggen!
Undrar vad hon hade i kaffet egentligen?

malte o snoki sa...

å så var du rysansvärt jättegullig oxå! säger matte alltså...