onsdag 9 september 2009

Trött

Idag har jag varit ganska trött. Frukosten hoppade jag över också, så matte tror att det är efter vaccinationssprutan igår. Inte vet jag, men några rejs har det blivit i alla fall.Husse och matte var mest förvånade över att jag inte har rymt fast jag har varit lös hela dagen. En gång rusade jag ut på vägen, men det var bara för att hälsa på rottistjejen Sascha som gick förbi med sin husse. Hon bor några brevlådor bort, men är aldrig ute och leker. Dom åker iväg med bil någonstans och rastar henne. Jag hjälpte husse plocka lite äpplen, och sedan gjorde matte stekta äplen med vaniljsås till efterrätt.Eftersom jag ätit upp middagen ordentligt (samma kulor och Vov som jag ratade i morse) så fick jag dessutom broccolipasta med ostsås till förefterrätt. Det var smaskens det med två efterrätter. Vaniljmustaschspussar, Ludde

5 kommentarer:

Kasper sa...

Haha, ser att du ahr varit lika duktig som jag idag - jag har också skrivit om att jag inte har rymt! Ärligt sagt är jag lite skraj för att matte också ska rymma i så fall, och det vill jag inte! Måste hålla lite koll, jag menar, jag har ju bara EN människa, du har ju två, så det blir ju mycket värre för mej om en skulle rymma menar jag...

strövelstorpslagottona sa...

Så himla bra du har det!!!! Vet ingen som är så bortskämd som du. Men goa voffsingar SKA bara ha det bästa.
pussar

kicki fohlin-svensson sa...

å vilken härlig hund du är Ludde! jättemysig, skulle varit toppen att ha dig med på en stadsvandring!
Kicki

Gunbritt sa...

Ja dom är underbara!!! Förstår din matte och husse är fullt upp med en unghund!!! ;)
Ni får gärna hälsa på i.a.f. och kolla på underverken...Ska ju behålla en oxå så henne får ni åtmindstone träffa någon gång :)
Va mycket gott din husse och matte fixar till!!!!
blir ju sugen ;)
Vilken tur du piggnat till!!!! Det var nog sprutan som ställde till det..
Kram Gunbritt. Giahs matte...
Hon skickar pussar som vanligt.

Hillman sa...

Vilket mumskäk du får och varje dag oxå, jag vet inte hur jag ska bete mig för att få samma fördelar som du har. Här serveras det inte mycket förutom att vi får smaka men mat på tallrik som du får det är sällsynt.

Taxkramisar.