fredag 18 september 2009

Packat och klart

Matte hämnades på mig igår.Hon gömde Markiesarna på skitsvåra ställen.Jag hatar att stoppa ned huvudet i den där blåa hinken.Bara för att hon inte hann med när jag sprang upp till Åkes hus för att kolla lite.Jag gick ju faktiskt hem direkt och var där före henne....Snälla! Hjälp mig lite!

Nu har vi i alla fall packat färdigt, och åker till Västervik efter frukosten.Husse kanske skickar nå´n bild till sin blogg. Annars är vi hemma igen på söndag. / Reskramar, Ludde!
PS. Jag fick faktiskt hjälp till slut. DS:

6 kommentarer:

Illerson sa...

Stackars dig Ludde, vilken tur att du fick hjälp men jag har ett tips till díg. Du ska vicka omkull hinken då ramlar godiset ur och du slipper stoppa ned huvudet i hinken. Hoppas att du får en fin resa.

Taxkramisar.

Kasper sa...

Men goegullevännen då, vad du ser hjälplöst ledsen ut!!! HUR kan man bara gömma markiesar för nån som ser ut dom du????
JAG tror att du bara ville visa matte snabbaste sättet att ta sig både bort och hem! Hem till alla godsaker som bjuds hemma hos dej!
Hon borde varit tackasm!!

Ha en fin minisemester, både du och dina människor! :)

taxenmilton sa...

Hej Ludde hoppas du och de dina får en jätte fin lillsemester, ha det gott Önskar Milton

strövelstorpslagottona sa...

Men halledosingen då. Hur kan någon motstå dej, än mindre göra det så svårt att få tag på gottisarna. Har väl aldrig sett en sån hjälplös och oskyldig blick. SÖTPROPP.
Ha det så härligt i Västervik.
helgpussar

Stella sa...

Ja,dessa mattar och deras påhitt...

Hoppas ni får en trevlig resa!

Kramar

Malte och Snoken sa...

ja hur ska man kunna stå mot en sån sötgullig blick! klart matte hjälpte då!!
ha en trevlig resa nu!!