torsdag 11 juni 2009

Uppehåll

Började morgonen med att kolla storleken på sängen.Jodå, här får det nog plats en lagotto med spinkiga ben också om det kniper. Nu verker hon ju ha fått ordning på lillsyrran, men det kan ju ändra sig.Den korta promenaden runt kvarteret bjöd inte på några överraskningar.Kolla! Nu har husse köpt flera rullar stängsel. Nu ska han åka iväg med släpkärran och handla stolpar också så det kanske blir en fortsättning på staketet om det inte börjar regna igen... Nattpussar, Ludde

5 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Tänk att du kan vika dej på mitten? Vilken härligt go "dubbelsäng" du har.Vem vet om du tar hem någon på date?
Säg till husse att skynda på med staketet. Regnet är snart hos dej
pussar

Hillman sa...

Du är defenitivt en tax, för så där ligger vi oxå när vi sover, vikta på mitten och på rygg. Ja, du måste helt enkelt vara en tax, strävhårig oxå. Sen har du en väldans braig husse som sätter upp ett stängsel så du kan vara lös, det är inte dumt det. Nej, gäsp nu börjar John Blund göra sig påmint, suss gott.

taxenmilton sa...

Morsning Korsning Ludde, nu har Felicia kommit så nu är jag lycklig igen, solklart att du får plats med en tjej med smala ben i sängen, har du nån på lut. Morron pussar Milton

Stella sa...

Åhhhh, tänk att det finns någon som tänker på mig!!! Jag har blivit förvisad från mitt hem, Tessan och Primo kom idag, Primo tyckte att jag luktade såååå gott och jag var på väg att ta med han upp på kammaren, vad tror du händer??? Jo farmor kom och hämtade mig, det ska tydligen inte bli fler valpar här... Jag hade bara tänkt mig lite fredagsmys....
Jo du Ludde, jag kanske kommer och bor hos dig fortare än du anar!
Puss på dig

Malte och Snoken sa...

vi har inte heller så tjocka ben...kanske vi får plats? stängsel är ett otyg!