lördag 20 juni 2009

Midsommar med egen stång

Hur ska man kunna fira midsommar när det bara regnar.Vi var ju ändå tvugna att gå ut ibland.Förmodligen är det bara hundar och människovalpar som behöver gå ut i sånt här väder.Bättre att ligga under bordet och vänta på att gästerna ska komma.När gästerna kom hade de med sig blommor och vin till matte och en midsommarstång till mig som var gjord av korvar och tuggsaker. Sådana gäster är ALLTID välkomna hem till mig!De små korvarna var synnerligen läckra.Tuggringarna var inte tokiga heller!Visserligen fick vi vara inne hela kvällen, men vi hade trevligt ändå. Nospussar, Ludde

6 kommentarer:

norjemonsun sa...

Vilken smaskig midsommarstång du fick Ludde
Tråkigt med vädret vi hade sol i alla fall..

Kram Lilli..

Anonym sa...

MUUUUMS vilken midsommar stång du fick!!!!
Sådan skulle jag oxå ha velat ha...
Vi fick smaka lite av midsommarmaten...inte så illa det heller.
Det är klart ni ska få se bilder på valparna när dom kommit...
puss Giah
Matte hälsar oxå
Ps I dag skiner solen här från klarblå himmel :)
Ds.

Sigge Svamphund sa...

Varför var det ingen som gav mej en sån där midsommarstång?
Såg bara en sån där trist med löv och blommor på.
Nu ska jag till skogen och förhoppningsvis jobba som svamphund.

taxenmilton sa...

Du får gärna skicka dessa gäster vidare till mig dom verkar hyvens. Idag är det strålande sol här, igår fick jag rejsa och busa på gräsmattan utan att vara kopplad det är härligt Snos gos puss Milton

Hillman sa...

Vi hade oxå regn på midsommaraftonen, så vi fick stanna inne och mysa. Någon midsommarstång såg jag aldrig men jag är säker på att en stån stång som din, det finns inte här uppe.

Idag är det i alla fall soligt, som tur är.

Taxkramisar i mängd.

Malte och Snoken sa...

å det var den bästa midsommarstång vi någonsin sett!! vi är djupt o uppriktigt avis här! attans vilken grej du fick!