tisdag 30 juni 2009

1 år

Äntligen är jag ett år! Inte för att det känns så annorlunda, men i alla fall...Bästa presenten var nog en fin puttifrånpåse. Visserligen har jag ingen egen båt, men vi ska ha den till att kasta i sjön. Sen säger dom att jag ska simma ut och hämta den... Verkar lite larvigt, men snäll som jag är får jag väl hålla god min och låtsas tycka det är roligt. Tack för alla grattisar och hurrningar. Nu ska jag inte fylla nå´t mer förrän jag blir två år. Förresten ser ni en bit av stängslet bakom mig. Nattslafs på er, Ludde.

2 kommentarer:

Hillman sa...

Vilket fint staket, nu är det ingen risk att du kommer på avvägar. Här har det blivit lite svalare men det är fortfarande varmt inomhus. Matte har altandörren lite öppen än som tur, annars skulle det nog bli svårt att slagga.

Nattiskramar.

Malte och Snoken sa...

ja vi ser en fin liten lucka undertill vid grinden... därunder kanske vi kan åla oss in?!