lördag 13 juni 2009

Tårta

Regnet hängde i luften när vi åkte till Torpet. (Fånigt uttryck, för jag kände att dropparna landade på min rygg när vi gick från bilen till dörren. Inget som hängde där alltså!)Husse (farfar) passade Coco med min hjälp, och jag pussade ordentligt på henne när jag kom åt.Hon skulle kasta rädisorna till mig, men hon hade lite svårt att släppa dom, men jag fick dom sedan, när hon bollat färdigt med dom.Jag åt jordgubbstårta med god aptit vid fikat. Nu är vi hemma igen, och jag tänker nog ligga här och vänta några dagar tills solen kommer fram. Tidiga nattkramar, Ludde

6 kommentarer:

taxenmilton sa...

Hej söt Ludde, men coco är lika söt som du fast hon är ju människosötare, har inte haft någet roligt idag. får skylla på mej själv vill inte gåt ut nu. Kramisar milton

Sigge Svamphund sa...

Vilken tur du hade då som fick tårta!
Fast ok jag ska till människovalparna ochäta imorgon.
Vet att det blir murkelsås bland annat för matte ska ha såna med sej.
Vadå ta med maten när man är bortbjuden?

strövelstorpslagottona sa...

Vilken tur du har som får åka på kalas och bli bjuden på tårta och annat gott. Vilken bedårande söt människovalp, mamsen blir alldeles salig.
Hon har ju bara 10 såna att titta på. Vi ska också få tårta i morgon för då fyller papsen år.
pussar

strövelstorpslagottona sa...

Din dans gjorde underverk, solen kom fram och inte en droppe regn sedan middagstid. Du är allt en hejare på dans du.

Hillman sa...

Vilken söt människovalp, jag träffar aldrig några småbarn för matte och husse känner inga.

Gottigt med tårta, vad du har det bra.

Kramisar.

Malte och Snoken sa...

å vilken söt människovalp henne vill vi oxå pussa på! å fick du tårta! men va den inte lite liten bit...du är ju en stooor hund!