fredag 12 juni 2009

Tjejer i mängd

VI hann sätta upp 20 meter stängsel innan regnet kom. När det lättade lite gick vi en långrunda alla tre. Jag brukar få springa lös på skogsstigen utmed sjön, och där trodde husse och matte att jag sprungit bort. Jag hade ju bara tagit en annan väg, men det förstod dom inte utan dom visslade och ropade alldeles förskräckligt. Tur att inga andra var i närheten för då hade jag fått skämmas. Sedan fick jag gå i koppel hela vägen hem, och det kändes lite kymigt när vi mötte fyra lösa flat-tjejer. Jag blev faktiskt lite ställd när dom var så många och nosade både här och där på mig. Det brukar vara tvärtom annars... Det tog jag igen lite senare, för då mötte vi en lagotto-tjej som var nästan två år. Hon verkade lite blyg för mig, men nästa gång vi träffas kanske hon vågar komma fram och hälsa.Eftersom det är fredag svansade jag lite runt soffbordet när det var drinkdags, och lyckades på så sätt få lite extra godis.Mätt och belåten sov jag mig sedan igenom Talang 2009-finalen vid mattes fötter. Regntunga kramar, Ludde

3 kommentarer:

Hillman sa...

Jaså, du har oxå lyckats snika åt dig lite extra godsi, vi har gjort det samma, ätit massor av godis menar jag.
Attans att du var tvungen att gå kopplad men det måste vi alltid göra om vi ska gå på promenix. Vi jakthundar skulle kunna få för oss att dra till skogs och det skulle inte fungera, nu när alla djur har ungar. På gården får vi vara lösa, när matte och/eller husse är ute, då brukar det bli knasrusningar och studsningar i mängd.

Nu börjar jag på att känna mig lite sleten, natti natti Ludde och sov gott.

strövelstorpslagottona sa...

Vilken tjejträff du har haft. Ja nu för tiden är det annorlunda, tjejerna uppvaktar pojkarna. Lika bra du vänjer dej så snygg som du är
Trevlig helg till er.
pussar

Malte och Snoken sa...

å gu vilken kväll med tjejer o drinksnacks somliga har tur dom!