måndag 1 juni 2009

Tack!

Tack för alla grattisar på min sista månadsfyllardag. Nästa månad börjar jag fylla år istället. Sen blir det lite längre mellan varven, men man får väl ordna stora partyn som kompensation.Vi tog en lång sovmorgon efter födelsedagsfirandet.Matte och jag tvättade dom frömjöliga stolarna efter frukosten.När det blir för varmt brukar hallgolvet vara svalaste platsen inne.Här har jag hittat lite skugga för alla mina ben.Man kan också städa under altanen. Där är det också ganska svalt, även om matte tyckte det var lite trångt. Varma tassar, Ludde

3 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Så härligt du ser ut att ha det i din nya säng.
Bra att du håller ögonen på din matte när hon städar. Det kan ju bli slarvigt gjort annars.
pussar

Malte och Snoken sa...

vi tycker du var särskilt bra på att torka av stolarna! det är tur matte har en sån flitig o effektiv hjälp i trädgården!
slafspussar från taxbrorsorna

taxenmilton sa...

Idag Ludde är det inge vidare väder vi har varit på promis och är dyngblöt, burr burr. Kramisar Milton