söndag 26 april 2009

Vilodag

Jag har mest varit ute i solen idag. Först åkte vi till Torpet, där människovalpen Coco var med sina föräldrar. Anders och husse lassade på de sista grangrenarna från förra helgen på släpkärran, och jag sprang runt i skogen och hade race för mig själv. När dom hade fikat, åkte vi hem, och husse tömde kärran på återvinningscentralen. Jag skulle gärna följt med dit om någon hade sjungit "Svarta Ludde haaaaavets faaaasaaaa..." för mig. Sen har matte och jag rensat ogräs i trädgården, vilket belönades med en knorr till tevetittandet. Natti natti!

3 kommentarer:

Stella sa...

Här har det varit en bra helg ser jag :-) En massa hundar ena dagen och trädgårdsfixande den andra!
Njut av knorren, själv ska jag tugga vidare på mitt ben!

Nospussar från Boråsbruden

malte o snoksson sa...

ja en sån matte som sjunger havets fasa ska ju alltid skämma ut en...så får man inga hundvänner! men hon är ganska bra på att gosa!

taxenmilton sa...

Skepp Ohoj, Haaaaaavetttttttttts faaasssa.Det låter ju jätteläbbigt Jag har åxo varit ute i trädgården idag o rensat och en o annan liten harbajs slank ner till mattes fasa.¨Ja får man inte köttbullar så får man hålla till godo med vegetarisk mat. Ha det gott och sov sött Milton