onsdag 29 april 2009

I solen

Har legat i solen medan matte krafsade vidare i det gröna och husse målade fönsterfoder vita.Jag sprang inte bort en enda gång, men jag sprang lite för långt in på grannens tomt i stället.

Vi var på allmännlydnadskursen på kvällen, och idag "repeterade" vi gå fint, fast jag var inte med förra gången, så det gick inge vidare. Jag drog och slet som vanligt, och husse försökte hänga med bakom. Däremot gick inkallningen perfekt, för det lärde jag mig redan på valpskolan i höstas. Stanna går bättre och bättre, och nu är jag ganska mätt av alla köttbullar jag fick.

3 kommentarer:

Stella sa...

Åh så fin du är när du ligger och solar!! Det där med gå fint fattar jag inte alls varför det ska vara nödvändigt....

Matte hälsar att mobilen var nästan helt ny, hon hade precis lärt sig alla finesser så det blir nog till att inköpa en likadan...

taxenmilton sa...

Oh Ludde som jag sagt förut du kommer att bli så duktig, skillnad på mig "tax kommer strax, ha nu en jätte bra helg och sköt om matte o husse kramar milton Ps Felicia kommer på Måndag Jipii

Sigge Svamphund sa...

Ha en riktigt trevlig valborg!!!