måndag 6 april 2009

Slappt

Matte åkte till stan och gympade igen.Jag idkade under tiden trädgårdsarbete i rastgården.Sedan väntade jag på att matte skulle komma hem. Husse lämnade kameran hemma när vi gick på promenad... Det skulle han inte ha gjort. Den onödiga isen höll inte när jag skulle kuta ut och hämta en boll. Tur att jag hade tränat simning härom dagen! Jag lyckades ta mig upp på isen, men det blev ju lite tokigt... Jag fick ju plumsa i igen när jag skulle i land. När mustaschen blev blöt, såg matte dessutom att det satt en fästing i läppen. Det gör den inte längre, för husse drog loss den innan jag åkte in i tortyrkammaren.Nytorterad ligger jag nu på altanen igen och torkar. Våta tassar! Ludde

1 kommentar:

Sigge Svamphund sa...

Men Ludde!
Vad skulle du i tortyrkammaren o göra när du badat????
Vet inte vad man ska göra med människorna och deras hemska drgning till det stället