söndag 12 april 2009

Uppbunden

Har varit ganska bunden till husse och matte idag. (Det betyder i klartext att husse satte ett rep i min sele och band fast andra änden i diverse saker där han och matte jobbade i trädgården.) Dom var lite sura på mig för att jag inte åt någon frukost, men efter all mat igår, var jag inte hungrig förrän till middagen. Husse har hela dagen försökt komma åt att ta bort en fästing under hakan på mig, men än har han inte lyckats. Jag är lite kännslig där, och litar inte riktigt på honom... Påskkramar, Ludde

4 kommentarer:

taxenmilton sa...

Fy vad äckligt att fästingarna har kommit, nu måste vi köpa halsband igen till mig, vi hade ett som var toppen bra förra sommaren. hoppas husse får får bort den så det inte gör så ont. Nattis kramar Milton

Stella sa...

Hmmm, mat så det räcker och blir över, lite sotis som vanligt är jag!!
Det där med fästingar är inget kul, men låt du husse ta bort den, det är ganska skönt efteråt!

I dag Ludde har jag badat i sjön, det kanske du skulle prova, inte så smutsigt och väldigt skönt!

Nospussar

Sigge Svamphund sa...

Har kommit fästingar här också.
Jag har haft 3 och matte 2.
Fast förra året lyckades matte ha sammanlagt 117 st!!!!!!!
Förhoppningsvis blir det inte så många i år.

norjemonsun sa...

Här har jag inte sett några fästingar ännu men jag har fått fästingsmedel så jag klarar mig värre blir det med alla fester på sommaren...

Hälsn. Lilli