onsdag 15 april 2009

Tack tack!

Tack för alla tips och råd om fästingbandet. Så här efter en dag, verkar det ok. Jag har inte märkt nå´n skillnad mot tidigare, men husse och matte håller koll på att jag mår bra. Vi klippte färdigt ett av äppelträden, och jag hittade min gamla bogserlinebit som jag roade mig med under tiden. Hittade två acetonflaskor som förbipasserande vanartiga sniffarbarn slängt in i våra buskar också. Dom har matte kastat nu.Resten av dagen har jag vilat på verandan. Nu ska vi straxt åka på almänlydnadskurs. Jag tycker att husse och matte behöver det... Kramar, Lydiga Ludde

2 kommentarer:

taxenmilton sa...

Lydnads kurs, var så förnedrande för mig, matte hade varit instruktör där förut fast med andra hundar, så när vi kom så bara gapade dom att matte kom med en tax. Matte ville att jag skulle träffa andra hundar och lära mig att inte vara så envis,, o dom "skojade med matte o sa har du satt i nya batterier på Milton o skrattade så gott" . Taskigt tycker jag Kramar Milton

Sigge Svamphund sa...

Hoppas att du får ordning på dina människor på kursen!
För du behöver den absolut inte även om människorna påstår det.