fredag 10 april 2009

Utedag

Idag har jag varit ute hela dagen.Mest har jag varit med matte och legat bredvid henne och sett vad hon har gjort i trädgården.Ibland tuggade jag på benet och ibland på bollen.Jag hittade något nytt som jag inte sett tidigare.Jag hittade ett frolicbord!!! Sedan fick jag stekt kycklinglever, pasta, morot och äggvita till kulorna. Husse tyckte att jag varit extra snäll idag, så jag fick en knorr också. Nu ska jag smälta maten tills det är dags för kvällsrundan. Runda kramar, Ludde

2 kommentarer:

malte o rymm-snokas sa...

luddiludde, vi tycker du har ett av de mest utrycksfulla luddiludd ansikten vi har sett! massa taxpåskpussar från trädgårdspojkarna

taxenmilton sa...

Go kväll Ludde mycket bra växter du har hos dej. Jag har åxo legat ute nästan hela dagen idag. Och fick vara lös på en såndär hundrastgård när matte var o handlade så hittade husse o jag den. Det var kul, fast jag var ensam där. Natti Natti Milton