lördag 18 april 2009

På torpet

Vi åkte förbi en djuraffär på vägen till torpet, men de hade inga örthalsband. Sedan åkte vi till torpet där vi sågade granar.Matte och jag jag hjälpte till att släpa ris så långt snöret räckte.Mest var jag i solen och hejade på de andra som sågade och släpade. Nu ska jag vara en vecka hos morbror Bosse medan husse och matte åker till Italien. Dom behöver inte ta med någon lagottotjej hem, för jag har så fina blogglagottokompisar redan. Varma tassar tills vi hörs om en vecka, Ludde

5 kommentarer:

Stella sa...

Åhhhh vad jag kommer att sakna dig!! Hoppas att du får det bra på ditt håll och husse och matte på sitt!

Lagottopussar från Boråsbruttan

kulan sa...

Oj en hel vecka... ´hoppas att morbror Bosse är lika snäll som morbror Nisse för då får du egna påskägg med godis varje dag. Ha de nu så bra på din semester och hälsa husse och matte att jag hoppas att dom får det underbart i Italien
Puss så länge
kulan

malte o snoken sa...

å så härligt med italien! ha det så underbart!!!
hoppas du får en trevlig vecka hos morbror!!!
massa pussar på mustaschen

taxenmilton sa...

Du får vara snäll o lydig när du är hos Bosse så du är välkommen tebaks, jag kommer att längta efter dig. Hoppas alla får det bra på sitt håll, Kramar Milton

taxenmilton sa...

Saknar dej Luddisen hoppas du kommer väl med med Bosse ( det tror jag), Hoppas din matte o husse har haft det gott i Italien. o du hos Bosse Kramisar Milton