lördag 1 augusti 2009

Suck

Jaha, inte kunde jag hoppa över frukosten idag för det var pasta och kycklinggrytan som blev över när Nisse var här igår.Undrar hur länge jag måste sitta fast? Husse och matte gick ned till ängen och plockade svarta vinbär. Då tog dom med skruven och linan så jag i alla fall fick vara med, men jag vill ju springa omkring! Husse gick en långpromenad med mig medan matte gjorde saft på bären.Det enda springet blev på kvällen när en flat-kille som jag träffat förut kom förbi på sin kvällspromenad. Han hade koppel, men jag fick springa lös då.Jag fick ropa på husse för att han skulle komma upp och blogga med mig i hyfsad tid. Det är inte kul att sitta hela natten vid datorn. Pussar, Ludde

5 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Himla bra att du håller ordning på bloggandet. Människorna kan vara lite sega ibland. Hoppas du snart får vara utan onödiga linan
pussar

Kasper sa...

Dom där kopplen är verkligen trista. I lina har jag aldrig varit bunden, matte inbillar sig att hon har stenkoll på mej! Hmm - i själva verket är det förstås jag som har stenkoll på henne!
Jag brukar inte smita. Och jag vet att det ligger en lång lina i en låda. Fast den är aldrig använd. Vill inte gärna att den ska bli det heller.

taxenmilton sa...

Nä tror jag det att du inte hoppar över frullen, nä det är kycklinggryta, jag har åsso en sån däringa skruv, om den tycker jag inte. Vi har fått nya grannar och frun i huset är rädd för mig!!!!!!! Hi Hi Gosekramar till dej Ludde ifrån Milton

Stella sa...

Ja du, det är inte lätt att matstrejka när dt bjuds på sådana delikatesser..

Så fin du är där du står i trappan:-)

Hillman sa...

Kycklinggryta till frukost, vad du har det bra jag blir riktigt avis. Här serveras det uteslutande hundkulor till frukost men lite annan smaka kan det bli, om vi har tur.

Taxkramisar.