fredag 31 juli 2009

Streck i räkningen

Efter den som vanligt ratade frukosten smög jag iväg mot staketet och mitt bästa krypställe i hopp om att kanske kunna gå och hälsa på löptiken Cora.Då kom naturligtvis skithusse och frågade vad jag höll på med.Jag sa att jag bara rensade bort vissna löv från buskarna, men han trodde inte riktigt på det. Resten av dagen fick jag vara bunden eller vara inne utom när vi gick på promenad. Nu har han satt dit extra stolpar så att det inte går att komma ut där. Ska pröva annan taktik i morgon. Nattkramar, Ludde

4 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Förbaskade skithusse. Du som hade kommit på en sån bra idé.!!!! Men tänk lite till och fundera ut nåt som ingen kommer på. Som att vara extra lydig ett par dagar, sedan slår du till när dom inte anar nåt.
pussar

Tessan sa...

Men fasen då!! Ja skithussar finns det gott om ;) Jo att ha datorn högt upp har jag tänkt på...men det krävs ju att annat bord och allt möjligt vilket blir för stort projekt....
Jo Primo är såååå stolt över att vara morbror...Jag har fått ett nytt problem....nu har jag alltid en katt i knät när jag är vid datorn....:)
Ha det gott!

Kasper sa...

Att invagga dom där tvåbenta i falsk säkerhet är en god idé. En annan är att i smyg undersöka hela stängslet men inte låtsas om när du hittar ett nytt kryphål. Men sen, när ingen ser dig, då slår du till! Slår dig ut, menar jag.
Tror säkert att Cora väntar!!
Ratar du förresten frukosten? Skulle aldrig jag göra!

taxenmilton sa...

Nedrans åsso, nä ny taktik ifrån dej Ludde, det är klart att du måste ut och träffa tjejen. Tycker Milton