torsdag 2 juli 2009

Passat husse

Idag har jag passat husse hela dagen. Han har tvättat hela den väggen som vi ska skarapa och måla. Vi hinner nog få den skrapad lagom till när regnet kommer. Efter middagen åkte vi och badade, och där träffade jag Wilma, en svart labbe på 11 månader. Det är inte ofta jag träffar yngre tjejer, men det var kul. Visserligen gillade hon inte mina närmanden, men vi busade en stund tillsammans på stranden ändå. Sedan badade matte, husse och jag för oss själva en lång stund, och det gick lite bättre än igår med simmandet, men jag gillar inte riktigt kallsuparna jag får. Nu ligger jag under mattes skrivbord och torkar.Min gamla bädd står kvar i sovrummet på husses sida, och med lite god vilja får jag fortfarande plats när jag vill.Om det känns för trångt, brukar jag sträcka ut mig lite, men då har jag fått svårt att stiga upp istället. Kramar Ludde

4 kommentarer:

Malte och Snoken sa...

hihi ja det såg lite svårt ut med uppstigandet sen kanske, vi håller tummarna att du inte slog i huvudet!!

Sigge Svamphund sa...

Matte har bestämt att det INTE ska regna nästa lördag.
Då kommer det ju inget folk heller.
Så vi kan nog ha vårt planerade party.
Kolmilan tänds kl 11 men vi är visst där från 9 snåret.
Matte skickar mail i veckan.

taxenmilton sa...

Ja du Ludde, här har det inte varit så roligt idag har varit tvungen att bada och tvättat öronen, från och haft kul med Flisan till att vaska kroppen med shampoo och tvätta mina öron kan du tänka vikken chhhhockkkkkkk, Nä förstår det nu vet du hur bedrövligt jag har det. Goaste kramar ifrån en blöt, och tycka synd om Milton

Hillman sa...

Du ser nästan ut som brorsan när han inte har orkat ända upp i knopplådan, någon del brukar hamna utanför då.

Hoppas att du inte slog i huvudet när du reste dig.

Taxkramisar.