onsdag 15 juli 2009

Promis

Idag har husse varit i arbetsrummet på förmiddagen och gjort ett hål i väggen ut till skynket.Nu kanske jag kan kika och se vad han har för sig där ute?När han var klar med hålet gick vi på en promenad ned till sjön.Man behöver svalka av sig i värmen. Sen kastade han gris i trädgården och jag sprang och hämtade. Jag tror att han tycker det är roligt. Till middag åt vi rester, lammfilén från igår, och den var jättesmaskig Husse plockade bort vitlökssmulorna på mina bitar, för han tror inte min mage mår bra av det.Nu mår jag kanonbra efter att ha plockat blåbär själv till efterrätt. Kramisar Ludde

4 kommentarer:

Kasper sa...

En sån kul dag - jaså, han gör hål i väggen, din husse. Bra, kikhål åt dej förstås, och så blir det ju luftigt och svalt också.
Klart husse tycker om att kasta gris, hyggligt av dig att du ställer upp! :)

Hillman sa...

Matte och jag tittade efter blåbär igår, men de lyser med sin frånvaro. Kanske för tidigt här uppe eller det kanske har regnat för mycket.

Taxkramiar.

Sigge Svamphund sa...

Blir underligare o underligare med skynket och väggen.
Kan det kanske vaar så att han ska förvara köttbullar där ute när det blir svalare och vill kunna nå dom enkelt?
Du får hålla stenkoll på det där

Malte och Snoken sa...

ja vad gör man inte när man inte får efterätten serverad liksom! taskigt! men snällt av hussen o kasta gris med dig! han måste väl motionera nu efter ha ätit så mkt köttbullar bakom skynket i så många dar!
slafspuss