söndag 4 oktober 2009

I förrgår...

Vi gick på en långpromenad i förrgår.Först hade jag matte kopplad.Tanken var tydligen att vi skulle gå fint. Sedan skulle vi träna Stanna och Ligg, utan koppel, vilket resulterade i att jag fick väldigt mycket godis, men ingen tog några bilder. Meningen var tydligen att jag inte skulle springa iväg för långt när vi gick.När vi passerade det gamla badet vid Garnudden, kom det en lösspringande ridgebacktjej och hälsade på, så husse var väldigt snabb att koppla mig. Tyvärr försvann hon iväg när hennes matte ropade.Sedan kom det en blandistjej som hette Saskia och en liten kille som hette Ragge.Dom var väldigt små, men vi lyckades busa en hel del.

Hoppas att jag träffar dom igen. Kramisar, Ludde

2 kommentarer:

Malte och Snoken sa...

å va busigt ni har det! vi blir så avis! tänk om det var vi!!
svansvift o glada tasstramp

Hillman sa...

Vad kul ni såg ut att ha, jaså du är krasslig i kistan, ätit för mycket godis kanske. Jag skulle tro att du satt i dig något på promenixen, det är lätt gjort, har själv praktiserat det några gånger.

Taxkramisar.