lördag 17 oktober 2009

Dyngsur

Trots ett ihållande regn åkte vi iväg till Riksettan för att promenera. Det finns många parkeringsplatser att utgå från.Den här gången gick vi på en paralellväg till gårdagens, och jag hälsade på ett par hästar vid Hallinge gård.Jag skulle nog haft en regnkappa i alla fall.Och en regnmössa, så man inte fick vatten i mustacherna hade suttit som en smäck!Det är orättvist att husse och matte bara har kläder mot regnet.Vi gick lite i skogen också, och konstaterade att de här svamparna var inget för oss. Våta pussar, Ludde

6 kommentarer:

Tessan sa...

Men Ludde vet du vem jag tycker du likanar när du sitter sådär blöt och ruggig?? Chewbacca i Stjärnornas krig-han var en av mina favoriter!

Vet du vad, säg till din husse att kolla min blogg...lite fototävling på G ;)

Pussar på din vackra nos!

Ludde sa...

Hmm, jag kan nästan låta som han också...

taxenmilton sa...

Ja du Ludde det där såg verkligen blött ut, själv var inte heller så torr efter våran utflykt så idag blir det mest innemus och gos. Nosgos på dej/ Milton

Hillman sa...

Usch, släpar matte och husse ut dig i hälsovådligt regn, du kan ju bli sjuk. Ska du ut i sånt oväder så föreslår jag att de skaffar dig en regnrock.

Taxkramisar.

Tessan sa...

Jag lovar Ludde att med din husses krativa hjärna så kommer han på ngt att fota som har svininflensa som tema! Tänk utanför "boxen" som det är så populärt att säga;)
Kramis!

Malte och Snoken sa...

ja blöt om mustascherna vill man ju inte bli även om du är väldigt söt med blöta mustascher...
en liten sydväst tycker vi nu att du skulle ha! en grön!
slafspuss