fredag 17 december 2010

TGIF


Äntligen fredag!!! Sena kramar (hihi), Ludde

5 kommentarer:

strövelstorpslagottona sa...

Våran kommentar försvann så nu försöker vi igen.
Du har då en helt otroligt duktig storebror, vilka lampor!!!!!!
Vila nu ordentligt så du orkar med julen
julpussar

Kasper sa...

En sån dag du hade hos söta Coco! Och en sån fiffig människobror du har!
Friskis fick du också, en hel portion!! Det är banne mig mer än jag nånsin fått, jag får bara smakbitar som godis ibland!

Matte funderade över dagens rubrik ett tag, fattade först ingenting. Men så kopplade hon ihop den med bilden (och texten) och till slut så...

Smarrigt!!! :)
Riktigt fredagsmys.

Arlo sa...

Ååååh, avis! Matten hade lovat att köpa en sån där till mig på Mässan idag. Men hon ville inte gå omkring och peta ut ögonen på folk och fä med en sån grej, så jag fick ingen...:(

Hillman & Illerson sa...

Det var den längsta HP jag någonsin sett, har du redan börjat knapra på julklapparna, hihi.

Taxkramisar.

Sigge sa...

Åh j-klar vilken tjur*** du fått!!!!
Rubriken har jag fortfarnade inte fattat