torsdag 9 december 2010

Slappat mest

Har inte gjort många knop idag. Kändes rätt skönt när husse och matte åkte iväg med bilen och handlade mat. Matte köpte en ny kalvtunga som hon kokade. Det förgyllde min middag rejält. Annars har jag mest slappat mellan promenaderna och legat hemma och tutat. Det doftar rätt gott i området och då måste jag ju faktiskt tala om att jag borde få gå ut på egen tass.För en stund sedam mumsade jag i alla fall i mig grisörat jag fick av Sigge. Det värmde! Tackar tackar! Grisiga kramar, Ludde!

4 kommentarer:

Arlo sa...

Öron och tungor...vad ska det bli härnäst?

Hillman sa...

Kalvtunga mumsigt värre men öronen får du ha för dig själv, för det gillar varken jag eller brorsan.

Taxkramisar.

Sigge sa...

Självklart borde du få ut och ragga alldeles utan mänsklig inblandning.

Kasper sa...

15 grader kallt hos mig i dag - blev bara kortprommis. Och sen mumsade jag rejält - korv från Sigge och smarriga tuggpinnar från dej!
Bara nu inte matte reducerar min middag - jag vill ju växa och bli lika stor som du!!!