fredag 10 december 2010

Dom smet bara iväg

Verkligen fräckt tycker jag! Jag fick passa Bosse och matte och husse smet iväg med bilen. Dom skulle äta julbord, och JAG fick inte följa med. Fy för den lede! DOM fick minsann följa med när JAG åt julbord hos Kasper. Dessutom har husse lagt bilderna på SIN blogg så inte jag skulle se dom. Sånt tycker jag INTE om, så jag drog iväg på egen tass på sista pinkrundan. Tyckte att han gott kunde gå där i kylan och skrika. Tyvärr hittade han mig en halvtimme senare, så nu pratar han inte med mig längre. Skithusse! Övergivna kramar, Ludde

4 kommentarer:

Kasper sa...

Rätt så, Ludde!!!
Fast du - se det så här - egentligen är det DU som inte pratar med husse! Känns nog bättre då!

Skitställe förresten, den där Oaxens skärgårdskrog! En rejäl doggybag är vad dom skulle ha hållit med! Ingen vidare klass. där inte... (Hehehe, säger matte, som också varit där...)

Arlo sa...

Men än så går det upp och än så går det ner...rejält neråt! Vilket bottennapp den här här dan blev för dig då! Håller med Kasper att det finns faktiskt nåt som heter Doggy-bag och är väldigt praktiskt! Tröste-kram!

strövelstorpslagottona sa...

Nu ska du slå tassen i bordet och KRÄVA något gott hemlagat, som hjärta eller nåt.
Fortsätt att inte prata med husse, det har han gjort sej förtjänt av.
tröstepussar

Hillman & Illerson sa...

Usch och fy, förlåt att vi oxå svek dig men att få matte att sätta sig vid datore när hon bakar var inte att tänka på. Stackars, stackars dig och inte har du nån lillhusse som kan trösta dig heller. Fast smita kan vara farligt, för då kan det komma en sån där hundnappare för det finns det har matte läst för oss om. Akta dig så du inte hamnar hos nån som inte är så snäll.

Taxkramisar.