söndag 12 december 2010

En riktigt härlig promenad

Min äldsta människobror Hasse kom förbi och fikade på förmiddagen och visade bilder på ett hus han kanske ska hyra. Sedan åkte matte, husse och jag till hästvägen för promenad.Precis när vi hade klivit ur bilen stannade en bil till, och ut kom Stina som frågade om hon fick promenera med mig.Vi slog ihop våra flockar och traskade framåt.Stina, som är en Bordercollie- och Jaktlabradorblandning, led lite av skenvalpsjuka, men inte så det störde. Det var nog den bästa promenaden på väldigt länge... Lyckliga kramar, Ludde

9 kommentarer:

Sigge sa...

Jo en del som har tur!!!!!!!!
Jag såg inte en endaste snygg brud på min runda jag!
Tröttnar du på henne så får du gärna skicka hit henne

Stella o Doris sa...

Tjejer med på promenaden, tror fanken att det var en trevlig tur!

Tessan sa...

Härliga tider Ludde...promenad i solskenet och så med en tjej vid din sida...kan det bli bättre??
Ha det gott!

Kasper sa...

Skenvalpsjuka - tur att dom inte var på riktigt så att du hade fått sköta om dom också på promenaden!
Om dom redan hade kommit ut, alltså. Så att säga.
Ser verkligen ut som en toppenpromenad. På plogad väg till och med!!!

Arlo sa...

Men grattis till Stina! Vilket fynd! Vilken promenad! Tappa inte kontakten med henne nu!

Hillman sa...

Åh, va härligt det ser ut, husse han kom minsann hem och luktade så där ljuvligt som du ylade åt igår. Så nu är de igång på Näset med go dofter, hihi. Tur att du fick en tjej med dig på promenixen.

Luciataxkramisar.

Lukas sa...

Jag längtar till Orust när jag ser era underbara promenadvägar. Först till 13helgen åker vi ner. Vi har lite att göra först. Med lillmatte....

Elliot Upphärads Lucia sa...

WoW vilken vecka du har haft Ludde!!! Party, julmarknad och promenad med en egen tjej. KAn det bli bättre :-)

Buttns sa...

Härliga bilder du bjuder på Ludde, här är det kallt och blåsigt, men vi har ingen snö..puss på dig snygging