fredag 29 maj 2009

Zzzzzzz zzzzzzz zzzzzzz zzzzzzz

Äntligen har det blivit varmt och skönt igen.Idag åt vi frukost ute på altanen.Syrengelén var klar och jag fick smaka en klick på en gris. Jättesmarrigt!

Efter frukosten åkte vi till grisöronaffären där jag fick provligga en biabädd. Eftersom jag blir 11 månader i morgon tyckte dom det var dags att jag skulle få en riktig säng.
Den känns verkligen mjuk och fin!Här får det ju plats flera stycken!OK husse, en sista dragkamp och sen ska jag gå och sova! Zzzzzzz zzzzzzz zzzzzzz.

6 kommentarer:

Stella sa...

Visst e det gott med Biabädd, jag älskar min, jag vill dock inte ha någon filt i, den krafsar jag bara bort..

Sov så gott min vän!

Ludde sa...

Filten la husse dit bara för att han trodde inte jag skulle fatta att det är en säng... Korkad husse!

taxenmilton sa...

God morgon Ludde, grattis på 11 månaders dagen hoppas du sovit gott i din nya säng. Cafet är inte mycket att orda om det skall läggas ner för dom som jobbar där är lite Psykiskt sjuka och har fått lite bidrag av kommun, men nu är det slut med det. Synd tycker matte. Hoppas du får en skön dag med massor med godis, Pst jag fick smaka lite lakritspipa igår o det var mycket gott. Milton

malte o snoki sa...

syrengele på maten jo vi tackar vi!!
med en sån där stor säng kanske två små taxar kan slinka med bland alla dina långa ben o ligga o grisa o snusa ihop?!
tack ludde med familj för hjälp med bloggen nu behöver inte matte fråga husse ens!
slafspuss

Malte och Snoken sa...

hörru ludde, i vårans blogg skriver både matte och vi o ibland skriver hon om skittråkiga icketaxgrejer o det får vi leva med!

strövelstorpslagottona sa...

Vilken gosig säng du har fått. Grattis på 11 månadersdagen. Så du har också fått smaka syrengelé. Visst är det mumsigt. Vi tycker bäst om den vita.
pussar