fredag 22 maj 2009

Det regnade idag när vi skulle ut på promenad, så skithusse tog fram min gamla reflexväst sen i höstas och trodde att jag skulle kunna ha den som skydd mot regnet!!!!Löjligt! Jag kände mig nästan som Malte och Snoken i sina regnkappor!På tal om för litet, dom har fortfarande inte köpt någon större säng åt mig. Det är inte så lätt att få ordentligt med sömn när fötterna måste hänga utanför.Eftersom dom inte förstår hundspråk får jag i stället markera missnöjet på mitt eget sätt! Hoppas att dom förstår... Nattkramar, Ludde

6 kommentarer:

Stella sa...

Här var det inte mycket som var bra, kan du inte ta med dem på någon mer kurs så de får lära sig vad du behöver... Annars kan en anmälan till Hundombudsmannen vara på sin plats, man måste faktiskt ha det gott om tassarna när man sover!

Nospussar från Borås

p.s vi har gott om plats för en Ludde i vår soffa d.s

saphira sa...

jag håller med, annars kan du alltid låna deras säng, där finns det säkert gott om plats.

taxenmilton sa...

Fast Ludde tycker du ser ut att sova väldans gott, Du vet Ludde här finns det alltid plats om du funderar på att rymma Ps fick du någott gott i examenspresent. Taxiga Kramar Milton

Sigge Svamphund sa...

Finns plats över här också.
En ledig fåtölj, delar av soffan, mattes säng osv........
För övrigt är det ett brott mot djurskyddslagen att släpa ut oskyldiga hundar i hälsovådligt regn! Den paragrafen har jag infört!

strövelstorpslagottona sa...

Så duktig du är på att tala om att du behöver en större säng. Men vi säger som dom andra, ta människosängen, den är HÄRLIG
pussar

malte o snokas sa...

hej snygging, även om korgen är liten tycker vi att du hänger med stil o elegans ut ur korgen med dina eleganta filttofflor!!
slafspuss!!