tisdag 5 maj 2009

Godis

Det blev en ganska bra dag idag, trots att jag inte gjort så mycket. På morgonen fick jag passa huseti flera timmar, och sedan fikade vi när dom kom hem.Det var bara ett par markiesar kvar i kartongen, så i stället för att leta efter dem, fick jag kartongen och skulle öppna den själv.Det tog en stund att tugga sönder kartongen och komma åt dem, men jag lyckades innan de var klara med kaffet.Husse bakade hundkex med ostsmak idag, och det doftade underbart i köket. till middagen blandade husse i köttbullar, leversås, morot och lite nybakat bröd bland kulorna, så jag åt upp allt ordentligt. Han har skärpt sig och försöker inte med BARA kulor längre... Kexdoftande pussar, Ludde

4 kommentarer:

malte o snoksson sa...

å va mumsigt!!! mkt gott idag! såg ut som pepparkaksgrisar...

taxenmilton sa...

Det låter jättesmarrigt med ostsmaks kex, de tror jag, att jag skulle gilla, du är duktig du som passar huset, jag tycker inte om att vara själv, då skäller jag hela tiden,jag tycker nog att det är lite läskigt, Ha det gott Milton

Stella sa...

Oj oj oj, inte lite avis blir man!! Om jag och Doris inte kommer överens skulle ni då kunna tänka er att adoptera mig???

strövelstorpslagottona sa...

Hundkex med ostsmak och hembakade dessutom!!!! Oj så bra du har det. Du är allt lite bortskämd du.
pussar