söndag 17 maj 2009

154 år

I går fyllde morbror Bosse 80 år, och på lördag fyller mina tvillingmänniskobröder 37 år var, så idag firade vi 154 år tillsammans hemma hos Jocke.Det är Anders som håller Coco, och Jocke som står bredvid.Jag fick ett kycklingfyllt ben så jag skulle "hålla mig lugn". Vem håller sig inte lugn då? Sedan fick jag vakta huset (och benet) medan de andra åt sill och potatis. Det var bättre än att höra 9 personer skråla nubbevisor...Jag har fortfarande inte fått i mig allt det som var i benet, men nu är det dags att sova, så jag får fortsätta i morgon. Kycklingpussar, Ludde

3 kommentarer:

Stella sa...

Ett sånt ben fick jag oxå idag, smaskens...

Det var inget dåligt kalas du var på, 3 på en gång!

Det där med nubbe låter spännande..

strövelstorpslagottona sa...

Ben med kyckling i låter smaskens. Och vilket kalas du var på. Att det sedan blir lite vaktahusetstund är väl helt ok
pussar

malte o snokis sa...

va hålla sig nu...pff... vi förstår precis...du som är lugnet själv...bah!
å vilka goa kycklingpussar!!!!