söndag 3 maj 2009

idag

Idag följde jag med när vi skulle handla.Vi åkte till Djurmagazinet och köpte två nya halsband. Inga mot fästingar, utan helt vanliga. Jag har vuxit ur mitt första halvstryp, så vi köpte ett nytt som är ställbart och en kedja för att ha på kursen. Resten av dagen har jag mest varit i trädgården, men matte blev tokig när jag sprang iväg och jagade granntanten lite. Jag trodde ju bara att hon ville leka med mig...Sedan fick jag sitta i rastgården och titta på de som gick förbi på vägen istället ända tills det var dags att gå in och lägga sig. Inburade hälsningar, Ludde

6 kommentarer:

kulan sa...

Hej Ludde..
Granntanter finns enbart till för att jagas... vad skall man annars ha dom till??
Stackars dig som fick sitta i rastgården :-) har dina tvåbeningar aldrig hört : "Släpp fångarna loss det är vår" ....
Många kramar på dig snygging
kulan

Stella sa...

Tror oxå att granntanten ville leka, hon visste nog bara inte om det själv...
Ståtlig är du i alla fall där du sitter!

Nospussar på dig

taxenmilton sa...

Näe du Ludde inte går vinsten att äta det är silver örhängen o halsband, så det får väl bli nåt matte får strutta runt i. På granntanten igen hon kan behöva springa lite o ha kuligt. Regn kramar Milton

malte o snoki sa...

ja se granntanter...de ska ge fasen i o se så jaktvänliga ut!!

Sigge Svamphund sa...

Men jaga granntanten............
Nä, det har jag aldrig testat.
Min brukar busa med mej så hon tillhör alla mina bästa vänner istället

strövelstorpslagottona sa...

Vi kommer aldrig åt att jaga grannarna, men vi kan skälla på dom, jättekul.
pussar