måndag 25 maj 2009

Städning

Nu är det skönt igen. Riktigt Miltonväder.Jag har en bra utsikt över vägen och potatislandet från min rastgård. Vi gick vanliga svängen på promenaden idag.När det är så varmt som idag kan jag gå riktigt långt ut för att hämta pinnar.Jag städade bort några slarvigt lagda pinnar på hemvägen.Hemma fick jag lägga mig långt in under schersminbusken för att få svalka. Våra rhododendronbuskar är verkligen på gång. I det bruna huset på andra sidan vägen bor morbror Bosse. Bra att ha honom så nära. Kram Ludde

4 kommentarer:

Stella sa...

Nu är du ju en riktig badkille, härligt!!
Sen kan inte jag fatta varför man inte får ligga och tugga ben var man vill?? Matte blir skitsur när jag ligger på mattan eller i sängen, löjligt enligt mig!

malte o snokitoki sa...

vi tycker ni har det så fint! du passar att ligga o gotta dig i en buske du får så fin blick då säger våran matte!
hoppas husse har kryat på sig1
vi tycker coco var så söt så söt!!!
slafsisar

Tessan sa...

Tjena Ludde! Jag har aldrig varit här hos dig och hälsat på....men ngn viskade i mitt öra att en viss husse till en viss Ludde....gillade ett visst hundhalsband;) hi hi...jag väntar på mejl!

Kramis Tessan och "pälsbollarna" i Linköping

taxenmilton sa...

Hejsan Pejsan Ludde ja det är mitt väder ,tycker mycket om det,nu är det gott att vara hund. Du har tur som bor så nära Bosse, jag har massor med kompisar men ingen som matte o husse vill lämna mig till!!!!!!. Massor Med kramisar Milton