torsdag 28 maj 2009

Har dom flyttat eller...

I dag stack dom iväg direkt efter frukosten igen! Förstår inte vad dom gör när dom åker iväg så där?Jag har snart tuggat i mig hela tofflan i min förtvilan över att flocken inte är intakt!!! Husse sa att dom tittat på en Biabädd, men borde inte jag vara med om dom ska köpa säng till mig? Det enda dom köpte idag, förutom mat, var några stora blomkrukor. Hur tråkig kan man va??? Nu är dom i alla fall hemma igen, så jag kan hålla koll på dom. Oroliga kramar, Ludde

6 kommentarer:

taxenmilton sa...

Nä Ludde det är inte roligt när dom sticker iväg,vikken tur att du hade din toffel att trösta dig med, Kramisar Milton

malte o snoki sa...

å hej sötingsludde, klart man blir orolig när de är borta o att en tofla så lätt slinker ner!
sötingspussar

saphira sa...

nämen Ludde så synd om dig, inte ens en grisöra hade de handlat.

strövelstorpslagottona sa...

Inte roligt alls att bli övergiven. Men så länge dom inte har bytt lås är läget under kontroll
pussar

Yvonne sa...

Hej Ludde! Tack för din fina hälsning inne hos mig! Den värmde verkligen gott i hjärtat!

Stora kramar! =)

Ps. Inte ska du vara orolig när dom är borta. Dom kommer ju ALLTID tillbaka!
Det är bra att få längta efter varandra lite, även om det är lite jobbigt! =)

Stella sa...

Åh vad du ser ledsen ut, gott att de kom tillbaka, men det är klart att du måste vara med och välja ut din egen säng!

Ha en underbar fredag