onsdag 6 maj 2009

Bra dag

Vi har varit ute i trädgården hela dagen. Fick vara med utanför rastgården en hel del, och sprang inte bort en enda gång. (Nytt rekord!) Efter middagen åkte vi till Södertälje Syd och fortsatte med husses kurs.Vi övade på alla tidigare moment, och här visar husse att han kan komma tillbaks när jag stannar.Matte var med och höll i kameran.Det här var nog när dom skulle hitta rätt hund eller nå´t?Vi var tio stycken hundar idag.Det var ett väldans gående hela tiden, och här övade husse på att kunna ge köttbullar när jag gick fint. Matte gav både leversnittar och griskex på rasten, fast hon inte går på kursen. Mätta kramar, Ludde

4 kommentarer:

malte o snoksson sa...

får alla så där mkt gott om man går en kurs? vi vill oxå gå på kurs! matte säger att vi är för gamla för kurs nu....men man blir ju aldrig för gammal för godis!!!

Sigge Svamphund sa...

Hm, kanske skulle ta och skicka min matte också på kurs.
Alltså hon lyder kursledaren och jag får godis.
Måste kolla om det finns nån som passar henne.

taxenmilton sa...

Så duktig du är Ludde du är värd massor med tjöttebullar, fast det är ganska kuligt att kunna saker, men jag gör bara det jag vill, ock jag vill inte så ofte, Kramar Milton

strövelstorpslagottona sa...

Du har ju världens lydigaste husse. Verkar som du kan tävla med honom i Lydnadsklass 1 nu. pussar