onsdag 19 oktober 2011

Rörigt i roten

Nu är jag ganska trött!Först passade jag Lilla O när hennes mamma var och hälsade på på sitt jobb på förmiddagen.Jag försökte få henne att kasta min pipgris till mig, men det lyckades inte så bra.Hon var mycket mer förtjust i saker som har knappar!När vi fikade försökte hon ge mig päron.Jag visade henne att hundar hellre äter kex.Sen drog jag henne runt på en promenad innan hennes mamma kom hem och hämtade henne. Jag hann knappt hämta andan innan vi åkte in till stan för att hämta Coco och gå på hundcaféet, men det berättar jag om i morgon... Vimsiga kramar, Ludde!

7 kommentarer:

Emma o Malte sa...

Du får vara med om det mesta du! Och så verkar du vara omringad av personliga matare. Men päron kanske är gott det med??
Kramis

Lyckopiller sa...

Bästa barnvakten!

Vi i Kasperian sa...

Träna henne ordentligt du, så lär hon sig snart att kasta pipisar och inte bara sånt med knappar... ;).
En sån dag du hade, förresten! Kex med Lilla O och hundkafé med Coco! Får väl veta senare om hon var med och fikade.
Alltså, du är ju värsta festprissen!

Hillman sa...

Jag förstår att du blir yr i mössan av allt barnpassande, inte lätt att se efter såna där småknattar. För de är inte kvar på samma ställe någe länge, hihi. Hoppsa att du och Coco hade roligt på caféet.

Taxpussar.

Arlo sa...

Supernanny Ludde!

Gizmo sa...

Lilla O verkar vara av den tekniska sorten. Vad månde bli av detta söta barn. Du är en otroligt duktig barnvakt tycker jag..

Ha det gott du min store idol

Grabbarna boys sa...

Alltså vilken dundrans bra barnvakt du är Ludde!!
Undra när vi kommer att få passa små minimänniskor tro??
Vi har dock full förståelse att du blir trött efter en sån jobbedag!!
Vov från grabbarna boys!