torsdag 6 oktober 2011

På hundcafé K9 med Coco

Nu ska vi se, vi gick som sagt från Skånegläntans parklek igår för att ta ett mellanmål på Hundcafé K9.Ebba låg utanför på trottoaren, så vi fick klättra över henne för att komma in.Molly låg och väntade på att vi skulle komma och fika. Förresten, vad gillar ni hennes kaffekopp med vatten?Coco fick en Mer och en kanelbulle och Carina, som har caféet gjorde i ordning cappuccini till matte och husse.Jag var nästan utsvulten efter all parklek, så jag beställde in TRE leverkakor.Coco kollade att dom var som de skulle.Det tar ungefär lika många sekunder att slänga i sig dom.Molly undrade om jag skulle spela något spel, men jag ägnade mig helt åt Coco i stället.Ebba kom in ett tag och vilade sig på mattan.Sen kom det in en liten gullig ullig valp som nästan kokade över av iver. Jag visste inte att det finns så små hundar.

Efter fikat gick vi hem till Coco och väntade på att hennes föräldrar skulle komma hem och laga middag, men det tar vi i morgon. Leverkakekramar, Ludde!

6 kommentarer:

Kasper sa...

Va MYSIGT! Och va GOTTIGT! Och va SMÅTTIG hon var, den där lilla ulliga saken! Och en sån STILING vattenkoppen är!
Och vilken STORING du är!!!
Slut på superlativerna - och nu återgår jag till att umgås med katterna...

Emma och Malte sa...

Vad det ser mysigt ut på det där cafét! Och leverkakorna såg ju superdupersmaskiga ut!!! Mums!!

Rudi sa...

Tre leverkakor på tre sekunder...jo, det skulle nog jag också klara av. Snygga brudar på caféet, bara brudar desutom. Kul att vi fick fälja med.

Hillman sa...

Va bra du har som får gå på Café såna finns inte här uppe, leverkakor såg goda ut men sluka dem nej såna gosaker ska ätas med njutning, hihi. Den där vattskålen skulle jag behöva, för matten klagar över att jag blöter ner överallt. Så nu har jag börjat städa efter mig varje gång jag dricker, hihi.

Taxpussar.

Eva sa...

Vilket mysigt ställe! Och vilka trevliga tjejer du mötte där! Den där lilla tussen var ju himlans söt alltså:) Men det kan vara väldig fart och fläkt på sådana...
Skönt att Coco fick lite i sig - det var ju världens agility hon fixade innan! Duktig tös!
PUSS! Och ge Coco en stor blöt från oss:)
Jesper o Assar

Stella o Doris sa...

Vilket mysigt fik och att hundar får vara med höjer ju betygen, leverkexen gör ju att betyget går upp på max!!
Tur inte vår matte var med för då hade hon nog smugglat med valpen hem...

Ha en go helg!