måndag 12 april 2010

Var i stan halva dan

Idag åkte vi in till stan bara för att jag skulle få roa mig lite.Vi började med en promenad på Gärdet där vi träffade en del andra hundar, men jag fick inte springa lös eftersom det var första gången jag var där.Sedan fikade vi på hundcafét Himelska Hundar där jag pratade lite med de andra gästerna.Efter cafébesöket åkte vi till Söder och Vitabergsparken där jag träffade ännu fler hundar.Somliga var inte så stora.Andra var alldeles väldigt lagom. Precis i pusshöjd.Vi gick en lite promenad tillsammans innan jag åkte hem igen. Gissa om jag ska drömma om hundar i natt? Hundorama! Ludde

9 kommentarer:

Arlo sa...

Men vilken dag! En riktig storstads-dag! Hundcafé, jo jag tackar jag! Vad fick du att äta där? Det är väldigt intressant fast du glömde berätta det.
Och pussar både fram och bak har du givit idag ser jag!
Sov gott!

strövelstorpslagottona sa...

Va, har du ett eget kafé? Jädrans orättvist, det har vi inte sett sen vi åkte genom Tyskland.
Så himmelens söt och snäll Coco är som delar med sej av kakorna. Säg till din matte att ge oss receptet på jordnötsåsen. Vi blir ju sugna ju.
pussar

Kasper sa...

Den där Coco är allt världens lilla sötis... Och snällis...
Tänk att du har varit på det där caféet! (Men det skulle skälliga jag inte klara, säger matte - hmmm)

God mat har du fått också...

Väldigt många hundar har du träffat. Och inte tycks dina människor ha ont i sina ryggar heller...

MIG är det faktiskt riktigt synd om, tycker jag nu!!!!!! Jag får ju inte ens träffa Mollie i morgon...
Fast äntligen får jag i alla fall hälsa på hos mina kompiser!

Sov gott nu!

Wille sa...

Det var en spännande dag du haft hör jag. Vad skoj med hundcafé. Åt du ngt gottis där ? Fanns det mång mysiga tjejer och killar där ?
Ska se om jag kan lyckas övertala matte till ngt sådant spännande. Men matte och jag var ju faktiskt och fikade på ett hundvänligt café häromdagen. Det var gott och en härlig promenad blev det också.

Malte och Snoken sa...

Å vilket toppenställe! hundcafé o hundar i pusshöjd!! Du har tur du luddas!!
Tänk att matte bodde 13 år på gärdet o flyttade ifrån ett sånt toppenställe!!
slafsar

Sigge sa...

Det där cafeet ska vara bra har matte hört.
Jag vet att min tjej Lotta brukar gå dit, en gång var hon på TV när hon och hennes matte var där.
Här finns inget sånt tyvärr.
Massor med nya polare träffade du också.
Dagen verkar ha varit toppen

Hillman sa...

Vilken upplevelse du haft idag och på Gärdet har du varit oxå, där är jag född. Ja, inte ute på Gärdet men i ett hus där, med hiss och allt. Så där du promenixade tog jag mina första rundor med min uppfödare.

Nog om det, hundcafé det vore något vad fick du för smaskens?

Taxkramisar.

taxenmilton sa...

Härlig dag med massor med hundkompisar och sen på hundcafé, jo man blir lite avis, kul att det finns några ställen där vi får komma in o ta en fika, Taxkram Milton

Becca & Olga sa...

Så mysigt att vara på hundkafé. Så tråkigt när man bor i linköping för det finns inte några sådanna hundvänliga alternativ :(