lördag 10 april 2010

På tal om katter - jag är missförstådd

Tyvärr kom våren av sig lite, men vi åkte till rådjursvägen och promenerade idag. Rådjuret var borta, men vi hälsade på hästarna som stod i hagen och åt hö.Det har varit skogshuggare och gallrat längs vägen, så det finns gott om pinnar där.De finns i alla möjliga former och storlekar.Blir man törstig så finns det gott om vatten också. Jag anser nog att vatten är till för att dricka - inte simma i.Matte förstår mig inte - skitmatte! Missförstådda kramar, Ludde

8 kommentarer:

Arlo sa...

Men är det jag som är trött, men jag fattar inte heller? Är vi alla missförstådda?

Ludde sa...

Nej då! Undrar om hon trodde att jag sträckte fram tassen för att hälsa??? Jag ville ju ha GODIS!!!

Arlo sa...

Jaha, nej det var jag för suddig i hjärnan för att fatta i kväll. Men vaddå, hälsa ska man väl inte hålla på och tjata om titt som tätt: Goddag, jag heter Ludde! Men det måste hon väl veta vid det här laget? Godis, däremot, kan man tjata om ofta!

Elliot sa...

Hi hi, min matte fattade vitsen,den var bra :-)

Ja ibland tror jag att mattar inte VILL fatta.
Herregud Ludde m<n skall inte dricka vatten, man skall slänga sig i...

taxenmilton sa...

Ja ibland är vi missförstådda,men det får vi nog ta, för dom tror att dom kan allt och vet bäst. Men dom är goa att ha, Goa pussar till dig Ludde ifrån Milton som verkligen förstår att matte o hussar kan vara.......................

Wille sa...

Missförastådd, ja det är inte alltid lätt att göra sig förstådd till hussar och mattar. Men jag får väl fortsätta jobba på det. Jodå vatten är till för att drickas också, men ibland ramlar man bara i sådär. Då är dte inte annat att göra än att kravla sig upp igen.

Hillman & Illerson sa...

Visst är det typiskt, så fort man vill någe då är de helt oförstående och missuppfattningarna duggar tätt. Nej, ska inte f-n vara hund när de inte begriper någe om det vi har på hjärtat.

Taxkramisar.

Malte och Snoken sa...

Ja mattar förstår inte ett dugg! Ta våran tex hon missförstår 99% av våra små hintar!!