söndag 11 april 2010

Coco

Åh vad jag blev glad när Coco kom. Vi pussades och klappades och hade bus med alla mjukisdjur. Matte hade gjort kyckling med jordnötsås till alla utom till mig, för den var för starkt marinerad, så jag fick kycklingleversås och ris till kulorna.Efterrätten var glass med choklad runt, så det fick jag inte heller.Till kaffet fick vi kakor som matte bakat.Coco delade frikostigt med sig av sina. Nu ska jag ta med husse ut på sista pinkrundan vare sig han behöver eller inte, för nu väntar jag inte längre på att örterna ska bli planterade... Brådskande kramar, Ludde

6 kommentarer:

Stella o Doris sa...

Ja barn är bra, de så generösa med godsakerna!!

Osis med örterna, akta så du inte kissar husse på fötterna :-)

Arlo sa...

Så fint Coco har fattat dina behov! I morgon ska örterna planteras, det är bara att säga till på skarpen!

Tessan sa...

Japp sommardäcken är på sedan flera dagar!! Skönt att slippa dom eländiga dubbarna.
Ser ut att du haft goda kakor att äta på;)
har du fått ut husse så han har fått pinkat än? :)
Nattis nattis...

Hillman sa...

Tur att Coco kom så du fick lite smaka med allt det goa fikabrödet.

Taxkramisar.

Malte och Snoken sa...

Vilka ögon hon har den där människovalpen, en riktig sötsak! Snäll e hon ju oxå o förser dig med kakor! Bra tjej!
slafspuss med leversmak

Sigge sa...

Grattis till lyckad upppfostran av Coco.
Men tänk bara på att de glömmer snabbt så det gäller att fortsätta med uppfostran så fort du träffar henne.